Prvo projektno srečanje je potekalo v Turčiji. Udeležili so se ga koordinatorji in drugi predstavniki partnerskih šol, sodelujočih v projektu »Enhancing Book Reading«.

»Doğa School« je zasebna šol, ki je pričela z izobraževalno dejavnostjo v letu 2016 in vključuje stopnje od vrtca do srednje šole.  Trenutno jo obiskuje 550 učencev. Beseda »Doğa« pomeni narava in hkrati predstavlja prestižno blagovno znamko šol v mestu oziroma v Turčiji. Na njej deluje okrog 20 učiteljev, ki se po najboljših močeh trudijo, da bi zadostili pričakovanja učencev in njihovih družin tako v akademskem kot socialnem smislu. Na voljo so jim prostorski pogoji na zelo visokem standardu. Okolica je obdana z vrtom, imajo tudi 3 konje …

Kraj slovi po keramiki, termalnih vrelcih, starodavnem delu mesta, ki se ga trudijo ohranjati pod okriljem UNESCA. Bogat z rudami kot so bor, magnezit, krom, železova ruda.

Sodelujoči strokovni delavci so v programu predstavili svoje šole, kraje in dežele. Dogovarjali so se, kako bodo učenci predstavljali pisatelje, pesnike in druge literarne ustvarjalce dežel, iz katerih prihajajo ter kako bodo izmenjevali svoje izkušnje povezane z branjem. Vse z namenom, da bi branje knjig ostajala vrednota, ki jo je vredno gojiti kljub veliki dostopnost gradiva na drugih medijih.

Urška Repinc

Vir fotografij: Facebook – “Enhancing Book Reading«.

Dostopnost